reklama

Tekvice v záhradách víl

Jeseň si už ani neviem predstaviť bez očarujúcich oranžových tekvíc. V posledných rokoch som si veľmi obĺúbila vyrezávanie tekvíc.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Žiaľ samotným rezaním sa tekvica rýchlo zničí, preto ja radšej upredosňujem také použitie, kde ostane tekvica v celosti. I do záhrady víl prinesie krásnu jesennú atmosféru , preto Vám tentokrát ukážem i takýto spôsob využitia tekvice.

Obrázok blogu

Zdroj obrázku: lifeasmama.com

Z väčších “halloweenskych” tekvíc sa dajú vytvoriť okúzľujúce domčeky. Ak ich zvnútra vydlabeme, tak do nich vieme umiestni LED sviečku, ktorou dosiahneme ešte okúzľujúcejší efet, v závislosti od počasia sa vieme v ich kráse kochať cca 2 týždne. Ak budeme zdobiť len vonkajšiu časť tekvice, tak môže táto tekvica veľmi dlho vydžať. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri hornom a spodnom domčeku boli tekvice len zvonku vyzdobené. Veľmi sa mi páči, že pri dekorácii dostali hlavnú úlohu prírodné materiály. Takto môžu zdobiť tekvice nie len záhrady víl, ale vynikajúco ukážu i ako ozdoba na stole.

Obrázok blogu

Zdroj obrázku: mecraftsman.com

Ďalej by som Vám chcela ukázať naozaj výnimočný domček. Jeho príprava je veľmi jednoduchá, a predsa vyzerá skvelo. Hotové doplnky sa dajú každoročne znova použiť, ak ich neprilepíme, len ich na mieru vyrežeme, tak ako je to uvedené i vo videu. 

Obrázok blogu

Zdroj obrázku: smilemercantile.com

Dole vidíte spomenuté video, domček je podľa mňa skutočne skvelý. Dvere a všetky ostatné drobnosti nájdete u nás v e-shope.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nemusia sa len veľké tekvice použiť, môžte použiť i malé, ktoré si napríklad vyrobíte z modelovacej hmoty.

Obrázok blogu

Zdroj obrázku: freshouz.com

Obrázok blogu

Zdroj obrázku: minigardener.wordpress.com

Záhradu víl si môžte dokonca vytvoriť i v samotnej tekvici. Každý rok robím s deťmi podobné záhrady, a musím povedať, že sú z roka na rok väčšími profíkmi.

Obrázok blogu

Zdroj obrázku:zahradavil.eu

Vlani som vytvorila prvýkrát takú záhradu víl, pri ktorej sa lepili (áno, lepili) živé kvetiny na dekoračné tekvice. Vyzerali skvelo na parapete, až do konca novembra. Z tekvíc som dala dole tie kvetiny, pri ktorých sa už objavili korienky a zasadila som ich do malých kvetináčov. O samotnej príprave sa tu dočítaš viac.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Zdroj obrázku: zahradavil.eu

Ak Vás zaujímajú víly, minizáhradky, tak sa pridajte k nám k našej Facebook stránke.

Bernadett Menczel-Bacsó

Bernadett Menczel-Bacsó

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som záhradná inžinierka, milujem záhrady a záhradníčenie. Mám dve malé deti, s ktorými rada vymýšľam nové minizáhradky. Máme aj svoju vlastnú záhradu víl. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu