reklama

Jesenná tekvicová dekorácia

Blíži sa Halloween! V poslených 1-2 rokoch som sa zaľúbila do vyrezávania tekvíc. Videla som, že aj deti to majú radi a dostala som na to náladu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V tomto septembri som dostala jednu tekvicu a už sme vyrobili z neho prvú jesennú minizáhradku s deťmi.

Obrázok blogu

Zdroj obrázku: zahradavil.eu

V prvom rade sme nakrájali tekvicu na polovicu a odstránili sme semienka. Potom sme nakreslili tvar, vykrájali sme ho, a nastriekali sme celú tekvicu s akrylovým sprejom.

Obrázok blogu

Píšem v množnom čísle, ale túto časť som robila sama. Deti mi pomohli iba pri sadení a premiestnení doplnkov. Keď lak uschnul, premiestnili sme pár drenážnych štrkov, fóliu (ktorá prepustí vodu ale substrát nie), a na toto sme dali substrát do ktorého sme nasadili rastliny. V tomto roku som si vybrala kvet Hebe, ktorý vďaka krásnej farbe a malých lístkov je zvlášť vhodný na osadenie do minizáhradky. Zem sme pokryli machom, do ktorého sme napichali doplnky.

Bernadett Menczel-Bacsó

Bernadett Menczel-Bacsó

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som záhradná inžinierka, milujem záhrady a záhradníčenie. Mám dve malé deti, s ktorými rada vymýšľam nové minizáhradky. Máme aj svoju vlastnú záhradu víl. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu